
להקת חיל התותחנים

|
|
לה בומבה תוכניתה השנייה של הלהקה היתה מוצלחת בהרבה מהראשונה, בעיקר בזכות השיר שהפך לנכס צאן ברזל, "פרחים בקנה", אותו שרה הסולנית יהודית שוורץ. אורגניסט הרכב זה היה יוני רכטר. הלהקה פורקה בתום התוכנית.
חברי הלהקה שירי התוכנית
אלבום לה בומבה |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





